جرات نمی کنم

خرید بک لینک
یک چکه نیست در این سبو ، حرفی بزن چیزی بگودستم بگیر راهم ببر ، دلخسته ام نازم بخرلالا لالاگفتی به من عاشق نشو کین مزرعه بی حاصل استگفتم ببین پندم مده ، کین ها همه کار دل استلالا لالادر شب تنهایی من ، اشک بود و شمع و شراببوی تنت پیچیده بود ، در سرزمین رختخوابتا سحرگه یاد تو بود مونس من در شب تارمرغ شب بر شاخه می خواند از شبان خوب دیدار♫♫♫♫در شب تنهایی من ، اشک بود و شمع و شراببوی تنت پیچیده بود ، در سرزمین رختخوابتا سحرگه یاد تو بود مونس من در شب تارمرغ شب بر شاخه می خواند از شبان خوب دیدارگفتی به من عاشق نشو کین مزرعه بی حاصل استگفتم ببین پندم مده ، کین ها همه کار دل است جرات نمی کنم...

ما را در سایت جرات نمی کنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 2:19

آدم های یه کم شبیه تو

عطرهای یک کم هوای تو

چشم های یک کم نگاه تو

روزهای یک کم هوای تو

جرات نمی کنم...

ما را در سایت جرات نمی کنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 2:19

مرز مهربانی های تو همان حوالی خدا

حالا دیگر انگشت های من برای لمس انحنای اندام تو ، حوالی خدا

موهایت را چند بار ببند ، عطرش مرا می برد همان حوالی خدا

جرات نمی کنم...

ما را در سایت جرات نمی کنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 2:19

نمی دانم این قصه را من تمام کنم یا شهرزاد

نمی دانم این غصه را من بنا کنم یا شهرزاد

نمی دانم این گریه را من آغاز کنم یا شهرزاد

من جرات نمی کنم

من همیشه گفته ام

تب می کنم

تاب نمی آورم

شاید بمیرم

جرات نمی کنم

جرات نمی کنم...

ما را در سایت جرات نمی کنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 2:19

حواسم را باید از این به بعد خیلی وقت ها پرت کنم پرت کنم حواسم تا حواست پرت شود گوشه ای همان گوشه که دیگر من نباشم همان گوشه که دیگر تلپاتی نباشد همان گوشه که دیگر دلگیر نباشی حواسمان دیگر باید به هم نباشد این را دیروز گفته اند و بدتر از همه اینکه افسار حواسمان هم داده اند دست خودمان و بدتر ازهمه اینکه دیگر قرار است بدانم که یک نفر حواسش به من نباشد من حواسم به یک نفر نباشد من باید حواسم دیگر به هیچ کس نباشد ما باید بگذاریم هر چه می شود بشود به ما چه که روزها می آیند ، هوا ابریست یا باران می بارد به ما چه که بوی نم خاک خوب استبه ما چه که بوی عرق تلخ و زننده و اصلا به ما چه که این همه آدم نفس می کشند که زنده باشند ما فقط غذا می خوریم راه می رویم می خوابیم و بی هدف باشگاه می رویم یک روز به موقع ، می میریم گفته اند اگر تلاش نکنیم تا اینکه به موقع بمیریم ما را زودتر از موعد می کشند جرات نمی کنم...

ما را در سایت جرات نمی کنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 2:19

من دوباره خیال می بافم شاید به واقعیت بپیوندد

من دوباره فکر می کنم آیا میشود یک سرمای دیگر هم با هم بود

من برای خودم برای تو جام میخرم

......

جرات نمی کنم...

ما را در سایت جرات نمی کنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 2:19

به ما چه که روزها می آیند ، هوا ابریست یا باران می بارد

به ما چه که بوی نم خاک خوب است

به ما چه

جرات نمی کنم...

ما را در سایت جرات نمی کنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 2:19

صفحه بندی